fantasy world
ABOUT ENTRY LINKIES TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
fikiranku ...
Wednesday, January 23, 2013 • 3:37 AM • 0 comments
ku melihat daun2 berterbangan sambil melambai2 ..kearahku
ku merasa angin bertiup kencang kearahku..
ku melihat burung2 berterbangan di langit tinggi..
seperti mereka  tahu akan kesedihan dan mereka mencuba untuk menghiburkan hatiku..
aku berfikir bagaimana hendak melupakan kesedihanku yg amat dalam..
adakah aku egois ? tidak memikirkan hati dan perasaan orang lain? 
aku berfikir bolehkah aku mencapai cita2 yg tinggi ? seperti burung?
mungkinkah aku sudah berubah?
jika aku berubah , aku akan cuba memperbaiki dan menjadi diri yg dulu..
aku juga bersyukur kerana mempunyai  rakan2 yg sentiasa menasihatiku.. supaya menjadi 
lebih baik ..
YA ALLAH KAU BANTULAH HAMBAMU YG LEMAH INI UNTUK MENEMPUH PERJALANAN SEMASA REMAJAKU ..


PASTFUTURE
Owner
Anyeonghaseyo.Asalamualaikum! welcome to my blog.do follow me.be nice here :D

Walkie Talkie


>
"

My Status
study hard !!for the future ! :*
History

  • jgn jauhi AL-QURAN walaupun Pemerintah menjauhinya..
  • mutiara cinta.:)
  • aq merinduimu.. :(
  • memasuki ke form 2 .. :)
  • alhamdulilah ...
  • selamanya Harimau Malaya
  • love ♥
  • asalamualaikum , 2013 .. selamat tinggal 2012 ..:D...
  • adek syee .. ! ..
  • hai , asalamualaikum .. !:D

  • D' Credits
    Basecode : Inspirit's Baby
    Template : Alia Eyra
    Header by : Alia Eyra
    Re-Edited by :Khadijah