fantasy world
ABOUT ENTRY LINKIES TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Diriku tidak layak bagimu ..
Wednesday, March 20, 2013 • 5:53 AM • 0 comments
asalamualaikum..hyee .. niy sye reka .. tapi x thu lha oke ke tak .. :))
Mungkinkah engkau jodohku??
aku ingin mendekati mu tetapi...
aku merasa diriku ini tidak cukup sempurna bagimu..
mungkinkah dirimu merasakan yg sama ?
aku hanya mampu berdoa ..
aku tidak mahu menggunakan perkataan COUPLE untuk mendekati dirimu dgn lebih rapat ..
aku ingin dirimu menerima diriku yg x cukup sempurna ini ..
meskipun aku tidak sempurna .. dirimu akan menyempurnakan diri ini ..
InsyaALLAH ,kita ada jodoh .. 


PASTFUTURE
Owner
Anyeonghaseyo.Asalamualaikum! welcome to my blog.do follow me.be nice here :D

Walkie Talkie


>
"

My Status
study hard !!for the future ! :*
History

  • kumbang oh kumbang :))
  • sanggup tak tido tengok Running Man , haha!!
  • Kedudukan Orang Syahid di sisi ALLAH ..
  • semoga pnjg umur Ayah ..!
  • setia hujung nyawa :)
  • Braces ??
  • fikiranku ...
  • jgn jauhi AL-QURAN walaupun Pemerintah menjauhinya..
  • mutiara cinta.:)
  • aq merinduimu.. :(

  • D' Credits
    Basecode : Inspirit's Baby
    Template : Alia Eyra
    Header by : Alia Eyra
    Re-Edited by :Khadijah